donderdag 11 februari 2016

Zesde dag

Vandaag alweer de 6de dag...de tijd vliegt.
Morgen mijn laatste dag alleen, dan komt Ruud gezellig erbij.
Leuk, maar ook wel jammer.
Ik heb het erg naar me zin, zo op mezelf.
Als ik zin heb om naar buiten te gaan, doe ik dat, heb ik zin in helemaal niet ook goed. Hoewel ik dat niet zo goed kan.
Vanmorgen de eerste keer dat ik door mijn wekker wakker werd. Net nou ik op tijd mijn weg wilde.
Ik wilde de trein naar Zwolle (via Zutphen) nemen en die ging ál om 9.20.
Nog even naar het station fietsen.
Om iets voor 9 uur zat ik op de fiets. Het was heerlijk weer, eigenlijk geen weer om binnen te zijn!
Vandaag naar de Handwerkbeurs in Zwolle.
 
In Zwolle was het bewolkt en begon het iets te spetteren.
Ik ben gewoon anderen achterna gelopen, richting de IJsselhallen.
De Handwerkbeurs is zoiets als de KreaDoe, maar dan kleiner en zonder kaarten maken, scrappen.
Maar wel veel breien, haken, borduren, patchwork, e.d.
Ik heb wel wat gekocht, maar niet zo veel.
Rits, en tassenfournituren en band voor een tas.
Maar natuurlijk ook wat wol...kon het niet laten liggen.
Om half 3 was ik weer op het station in Voorst.
Na een paar koppen thee, heb ik de fiets gepakt. Het was zo mooi weer. Wat een mooie luchten.
Ik wilde even kijken hoe het met het water over de weg was en ben daar heen gefietst. Het is zo'n 3 km hier vandaan. Een wielrenner ging er ook heen. Ik was benieuwd wat hij ging doen.
Een praatje met hem gemaakt. Hij ging er niet door heen. Hij woonde in Brummen. Ik vroeg wat hij me zou aanraden om nog te gaan doen.
Hij had het over het kerkepad en de kerk in Hall en de hoge unieke paden van het landgoed de Poll
Hij ging weer terug fietsen en ik ben nog wat rond gelopen voor foto's.
Echt Nederlandse luchten.
Terug mijn omslagdoek afgemaakt.
foto volgt nog.
Daarna aan het eten koken gegaan.
Ik had gisteren spruitjes gekocht en met wat ik nog in huis had heb ik een lekkere maaltijd gemaakt.
Maar wat heb je weinig nodig als je voor jezelf kookt.
Mijn heerlijke maaltijd met champignons, ui, paprika, wortelpeterselie, gember, knoflook en gehakte gemengde noten.
Een echte aanrader.
Verder ben ik weer achter de naaimachine gekropen.
Mijn tassen moet ik verder nog op de foto zetten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten