woensdag 17 februari 2016

vertrek dag...snik

Na een deel te hebben ingepakt, even zitten voor een bakkie troost en een schrijfsel in het gastenboek van Buitenzijn. Dat is toch altijd lastig om in het kort een pakkend verhaal te schrijven.
Ik ben erg blij dat ik Buitenzijn op internet gevonden heb en ik zou er zo weer heen gaan.
Terwijl ik Liefs uit het Groene Hart las, zag ik pas dat ik alles met groen had geschreven.
Meestal schrijf ik ook gewoon Gouda op...maar nu kwam het wel grappig uit.
2 foto's bij Buitenzijn op Facebook geplaatst.
Daarna weer verder met in pakken. Steeds kwam er weer wat, dat ik dacht oh ja, dat ook nog.
Maar uit eindelijk is alles in de auto beland en hebben we afscheid genomen van Rita en Sarah.
Wie weet tot ooit en mochten jullie in de buurt zijn...jullie zijn welkom.
De tulpen hebben het goed uitgehouden. In het begin zei Ruud er zit geen water in de vaas.
Later zag ik dat het mooie neppers zijn, bijna niet van echt te onderscheiden.
En zeker in deze tijd...het is tulpentijd!.
Thuis hebben we de spullen uit de auto gehaald en broodjes in de oven gedaan.
Ik had nog wat boerenkoolsoep en dit hebben we weer heerlijk thuis opgegeten.
 's avonds om de vakantie af te sluiten hebben we nog pannenkoeken gegeten.

Einde van deze vakantie en van dit blog.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten