dinsdag 9 februari 2016

vierde dag in Voorst

Vandaag was er veel regen voorspeld, maar toen ik opstond was er bewolking en wat zon.
Na mijn ontbijt en de afwas heb ik de fiets gepakt.
Mijn regenpak in de fietstassen gestopt, GPS er gesteld op de Beekbergse Wol & Hobbyhal.
Via een mooie route door het bos, langs Klarenbeek fietsten ik naar Apeldoorn.
De GPS stuurde me door een woonwijk, via een industrieterrein naar een winkel in een woonwijk.
Ik ben blij dat ik er niet op goed geluk heen was gefietst, want dan had ik het nooit gevonden.
Ze hadden véél wol, maar ik had niets nodig en heb ook niet gekocht.
Wel een leuk idee op de foto gezet
Hierna vervolgde mijn fietstocht naar de Gimsel.
Ik ken de Gimsel in Rotterdam en dat is een grote winkel, maar dit was een klein winkeltje.
Wat lekkere dingen gekocht.
Daarna nog naar een stoffenwinkel geweest en een leuk stofje gekocht.
Ik heb mijn naaimachine al heel lang, maar heb hem weer uitgevonden.
Ik heb mijn fiets gepakt en wilde naar huis fietsen, maar de GPS wilde me niet huis sturen.
Per ongeluk kwam ik de Ekoplaza tegen.
Hier wilde ik wat lekkers voor de lunch kopen, maar kwam ook met knoflooksaus naar buiten.
Ik wist opeens wat ik vanavond ging eten!!
Helaas waren de wolken aan het huilen, mijn regenbroek aangetrokken en later toch ook maar mijn regenjas.
Ik dacht dat ik de heenweg tegenwind had, maar nu helaas weer...
Niet om echt vrolijk van te worden, maar mijn benen toch zijn werk laten doen en via de zelfde weg ben ik weer naar huis gefietst.
Hier mijn zelf uitgepeld, mijn regenkleding in de garage gehangen en als troost om half 3 de houtkachel aangestoken.
Het aansteken gaat steeds makkelijker...ik wil thuis ook een houtkachel...
Na een verwarmende kop koffie de laatste stiksel gestikt van mijn "vergeet mij niet"-rugtasje.
Ik ben blij dat het gelukt is, maar er zijn heel veel uren in gaan zitten.
Op de foto komt die niet zo goed uit
Tussendoor even aardappels opgezet.
daarna gebakken met wat ontbijtspek, champignons.
Salade gemaakt in mijn super chef met bleekselderij, halve appel, stukje courgette, paprika, rozijnen, citroensap en wat olie.
Bij de aardappels had ik heerlijke knoflooksaus van Machandel.
Ik heb voor morgen ook nog wat salade.
Na de afwas, GTST gekeken met koffie met wat lekkers.
Daarna nog even mijn blog bijwerken...gaat ook veel tijd in zitten.
Merk dat ik overdag niet veel foto's maak, omdat ik mijn fototoestel vergeten ben.
Met mijn telefoon is het toch wat lastiger onderweg foto's maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten