zaterdag 13 februari 2016

achtste dag

Vanmorgen om 8 uur zag het er zo buiten uit...mooi bevroren met opkomende zon.
Mijn huisje voor deze vakantie...een mooi plek om te zijn.
Vanmorgen heb ik mijn fiets weer gepakt om naar de IJssel te fietsen. Het water was nog hoger dan eergisteren.
Om half zo'n half 12 was Ruud aan gekomen bij Buitenzijn.
Na een kop koffie en wat bijgepraat te hebben, hebben we de fietsen gepakt en zijn we naar Zutphen gefietst. Het was koud, maar mooi zonnig.
Ruud moest wel aan zijn fiets wennen, omdat het zadel beweegt met het fietsen.
In Zutphen hebben we op eerst geluncht en daarna zijn we over de markt gelopen.
Met lekkere noten zijn we doorgelopen naar de Estafette.
Hier hebben we een fles wijn gekocht en hacheevlees.
Ik zag het vlees al op de kachel sudderen.
Thuis gekomen heb ik gelijk de kachel aangestoken en het vlees op het gasfornuis eerst aangebakken met ui en bleekselderij. Afgeblust met rode wijn.
Nu mocht het 3 uur op de kachel gaar worden
Heerlijk met rode kool en aardappelpuree.
 
Hier mijn shrug in wording
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten