maandag 8 februari 2016

derde dag...

Ik heb weer lekkere ontbijtpannenkoeken gemaakt nu met rozijnen erbij. Jammie.
Gezellig zo'n vogeltje bij het raam. Rita heeft met zuignappen een vetbol opgehangen.
Na de koffie ben ik naar Zutphen gefietst...wat een wind!!
Gelukkig is het wel droog en schijnt de zon.
Het is maandag ochtend en er is nog niet veel leven.
Ik wilde naar de Koehoorn Natuurvoeding, daar rond geslenterd en wat leuke dingen gekocht.
Daarna ben ik weer naar huis gefietst, omdat ik voordat het zal gaan regen thuis wilde zijn.
Eenmaal thuis was het nog droog.
Nog een rondje in de buurt gelopen en het bleef droog.
Toch maar achter de naaimachine gaan zitten, want het zou zo wel gaan regenen.
Pas om zes uur ging het regenen.
Ik ben begonnen met het namaken van het rugtasje van Barbara.
Dit is nog niet zo makkelijk.
Ik gebruik stevige groene stof en een oud dekbedhoes "Vergeet mij niet".
Thuis had ik gespen gemaakt van hout.
Een maaltijd gemaakt met kippendijen, linzen, wortel en quinoa.
Smaakte beter dan het eruit zag.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten